Sık geçen başlıklar

yavaş yerine imamoğlu'nun parlatılması 1

ekşi'de gör
yavaş ülkücü kimliğinin, sosyal yardımlarla halkta karşılık bulmasının ve istanbul'a göre kitlesi ideolojik olarak daha az kozmopolit bir kentte yarışa girmesinin de etkisiyle büyük bir fark attı. iktidar da dikkat ederseniz ankara'ya pek yoğunlaşmadı.

imamoğlu ise erdoğan'a, 17 bakana, medya hegemonyasına, hatta yer yer sanatçı camiasına karşı mücadele verdi. bunu yaparken şehirdeki tüm grupları bir arada tutması gerekiyordu.

sonuç neredeyse 11 puan fark oldu ki bu en az ankara seçimi kadar iyi bir sonuç. ankara'da atılan fark sayısal olarak daha büyük demek değişkenleri göz ardı etmektir.

neticede iki başkan da büyük iş yaptılar, fakat imamoğlu bana kalırsa bir adım daha önde.

edit: chinekhop ekledi, başlığı açan arkadaş bir tık troll. şu entry'e göz atabilirsiniz: #160753278