adım gibi eminim aga artık buna..
yıllardır bilinen yatak firmalarının yok full ortopedik, yok visko yok essegin ziki modellerinde yattım.
lan yaş 32 , her sabah belimi jhonny sins zikiyormus gibi kalkiyorum.
bu yatak firmaları ve fıtıkçılar işbirligi halinde degilse topum amk.
not: full kaz tüyü yastıkları birlestirip yatak yapıp yattım gecen gun , yeminle sıfır ağrı ile kalktım.. sırtüstü yattiginda popon tam cokmuyorsa kullanma o yatagi.
20.05.2017 · 30. sıra
kamerarkasi
19.05.2017 10:14