hiçbir şeyin yoktan var olamayacağını düşünüyorum. bilimin doğası gereği de dünyamızda her şey bir neden/sonuç ilişkisi içerisinde çalışıyor.
bir yaratıcı olabilir ama onun bize din kitaplarında anlatılan 'tanrı' olmadığına eminim. çünkü o kitaplarda tasvir edilen tanrı kavramı bu kadar basit ve sığ olamaz. 2000 - 3000 yıl öncesinde insanları böyle şeylere ikna edebilirsiniz ama günümüzde artık çok zor. bu düzeni sağlayan güç / mekanizma artık ne ise onun asla bize din kitaplarında anlatılan tanrı imajı olmadığına eminim.
18.12.2023 · 22. sıra
ne zormus lan yazar olmak
17.12.2023 13:48