ben lise ve üniversite de elektronik öğrenimi gördüm.
çocukluğumda senelerce televizyon tamiri işi yaptım. çıraklık, kalfalık gibi düşün.
elektronik hiç bitmeyecek geleceğin mesleği deniliyordu.
harbiden öğrendim işi. kralı olsa tamir edecek duruma geldim.
fakat tüplü ve elektronik devreli televizyonların yerini, lcd ekranlı ve hiç devresi olmayan entegreli televizyonlar aldı.
benim senelerimi verdiğim uğraş, tamamen gereksiz bir hale geldi. değeri sıfır oldu.
insanlar önceden bu mesleği icra ederek zengin olurlardı. şimdi bu mesleği bilen ben ve benim gibi bir kaç ahmak kaldı.
en son ne zaman tüplü televizyon gördüğümü dahi hatırlamıyorum.
hani geleceğin mesleğiydi?
04.07.2017 · 15. sıra
sebepneydiki
03.07.2017 01:01