otobüs yolculuğunda ikramı geri çevirmek.
çok derin manalar içerir.
yani bakın işte ne kadar tok gözlüyüm, üç kuruşluk keke tenezzül etmiyorum, muavinin sepetinde ne olduğu umrumda değil, bu bayat keki yiyeceğimi, yemesem bile sırf parasını vermişim diye alıp çoluk çocuk sevindirmek için cebime koyacağımı mı sandınız sizi budalalar ? asla almam bakmam bile ikram sepetine, muavin beni rahatsız bile etsin istemem, çünkü şu an midem elit bir restoranda yediğim oldukça pahalı menüyle tıka basa dolu, hergün çok daha iyisini görüyorum bunlar ne ki, bakmayın burda sizin gibi fakirlerle yolculuk yaptığıma, aslında uçağa binecektim de bilet bulamadım işim de acil olunca mecbur kaldım.
bunu görüp de hala etkilenmediysen yazıklar olsun sana arka karşı koltuktaki kumral kız.
25.02.2021 · 47. sıra
bijibjkli
24.02.2021 01:21 ~ 01:23