Sık geçen başlıklar

yanlışlıkla içilmiş en kötü şey 2

ekşi'de gör
lisedeyken bir arkadaşımla dışarda yemek yedik. elimi yıkayayım diye tuvalete gittim, döndüğümde de dibinde bir yudum bıraktığım kutu meşrubatı kafaya diktim. meğer arkadaşım sigarasını içip izmariti de içine atmış.

öyle bir ivmeyle içmişim ki izmarit doğrudan mideme indi. ağzımdaki kola aromalı küller de bonus.
askerdeyim. çoook uzun yol yürüdük. benim mataramın da kapağı kırıktı, idare etmeye çalışıyorum. mevsim yaz. yürüyüş gece ve mola verdik ama nasıl susamışım. normalde titiz bi insanım, ayakkabıyı bile giyerken şöyle bir ters çeviririm. hatta mataraya da bakardım normalde ama o gün lanet olsun ki bakmadım.. zaten çok susamışım ve karanlık göremiyorum. ışık yakmakta yasak. matarayı ağzıma götürdüm ve hunharca içtim. ta ki bir şeylerin garip gittiğini fark edene kadar. ben diyeyim 100 siz deyin 200’e yakın karınca o sıcaklarda tek su kaynağı benim matarayı bulmuş ve içine doluşmuş. ne kadar yuttum bilmiyorum.. ama susuzluğum hafiften gidince kendilerini fark ettim. aklıma gelen en iğrenç içecek o idi benim için..