ilişkim var konusmayalim dedi, tamam dedim.
ilişkim bitti sen de çok tatli cocuksun dedi, sagol dedim.
sapsalliklarindan, hayat goruslerimizden konustuk. asik oldum.
bulusalim anlasip anlasamayacagimizi ogrenelim ona gore devam edelim dedi. acele etmesine sasirdim, tamam dedim.
bulusmamiz cok guzeldi, senden hoslandim dedi. ben de senden hoslandim dedim.
ikinciye bulusmayalim simdilik, biraz hizli gidiyoruz sanki dedi. afalladim, tamam dedim.
yavaslarsak daha ciddi bir sey insa ederiz dedi, hassasiyeti icin tesekkur ettim.
asik olmus gibi davraniyorsun, henuz yeni tanistik dedi. asik oldugumu bildigini saniyordum dedim, kendimi dizginledim.
iletisimimiz cok azaldi, aklinda baska biri mi var dedim. hayir zamana ihtiyacim var dedi.
iliskiden yeni ciktim, 1-2 ay bekle beni dedi. buna da tamam dedim.
ghostlamaya basladi, diger erkeklerle bulustu.
o zaman yedek oldugumu anladim.
yine de zekasina hayran kaldim.
tum zayifliklarimi ogrenene kadar kanima karisti, kontrolumu eline alinca disine göre birini aramaya cikti.
beni ise egosuna yakit olayim diye bodrum katina kitleyebilecegini sandi.
tum bunlara ragmen asik olmak guzel sey. yalnizca askinizi asik oldugunu kisiden ayri tutmanizi rica edecegim. o gittikten sonra onsuz kalirsiniz ama asksiz kalmazsiniz.
askin kaynagi sizsiniz. yasarken keyfini cikarin.
13.04.2024 · 49. sıra
zencefilligazoz
12.04.2024 00:14