üsküdarda 1 liraya çay satan bir yer vardı burada çay içerken yanlışlıkla çayı dökmüştüm adam hemen 'dökülen bizden olsun abim' deyip para almadan 1 çay daha vermişti bana.
sen o abi ve o ekoldeki işletmeci yerine bunları tercih edersen bir yerde müstehak ne diyeyim.
25.08.2018 · 13. sıra
pezzonovante
24.08.2018 14:39