Sık geçen başlıklar

yalnızlar mutlu mu 2

ekşi'de gör
yalnızken çok mutluydum fakat eşimle tanışana kadar mutlu olduğumu sanıyormuşum. aklın almadığı ve dolayısıyla düşünüp tartamadığın bir mutluluk mertebesi varmış. bir gülüşün dudak kenarında yarattığı boşluğu görene kadar bu mertebeye erememişim.
yalnızım ve çok mutluyum değildir o . muhtemelen huzurluyumdur. huzur da mutluluktur. aslında yalnız ve mutluyumun alt yazısı "önceden yanlış insanlar başıma ve kalbime dert oldu, şimdi dertsizim "olabilir bence . hatta bence de, hatta benim için de öyle