Sık geçen başlıklar

yalnızlık+parasızlık+umutsuzluk+geç kalmışlık 2

ekşi'de gör
içinizi rahatlatmak için yazmıyorum ama hayatta hiçbir şeye geç kalmadınız. vay efendim olmadı , neden olmadı dediğiniz şeylerin olmaması sizin hayrınızadır. unutmayın zamanı geldiğinde her şey olur. evrenin böyle bir mekanizması var. yalnızlığı da kafaya takmayın çünkü bütün insanlar yalnız aslında. bu dünyadaki yalnızlık tanrıya kavuştuğumuz an son bulacak. bütün insanları koşulsuz sevin. göreceksiniz işler yoluna girecek. beklemekten ve istemekten vazgeçin ve sadece olun. size düşen istemek değil olmak.
beni tanımlayan durumun özeti..ulan harbiden bok gibi hayatım varmış.

yalnızım:çünkü kızların istediği gibi hayatı yaşatamıyorum o yüzden flörtüm olsa bile terk ediliyorum.

parasızim:asgari ücretin az yukarısına çalışıyorum aylık çalıştığım para bekar halimde bile yetmiyor.

umutsuzum:çünkü duzeltebilecek gücüm kalmadı çevremle konusuyorum herkes durum kötü haline şükret herkes işsiz diyor.

geç kalmışlık:maddi durumu iyi olan arkadaşlarım çoktan evlenip yuvasını kurmusken su durumda yapabileceğim hicbirsey yok sadece bomboş geçen hayatımı izlemekle meşgulüm.