abi çok iyi ama ya. muhteşem...
berberin sakinliği. ilk seferinde gayet nazik bir şekilde uyarması. tekrar edince sktiri çekmesi falan.
başyapıt.
insan olmayı öğretmiş, fakat sonuç alınamayacağını anlayınca basmış enseye tokadı göndermiş.
işte biz buyuz. ırkçı falan değiliz arkadaş. sonuçlar üzerine konuşuyoruz. biz bunları uyardık. entegre olmak istemediler. biz de tokadı basmak üzereyiz!
09.05.2024 · 18. sıra
fatifati
08.05.2024 17:02