oğlu yeğeni kardeşi vs yapmıştır. para istemiştir o da vermemiştir. klasik anadolu irfanı...
edit: madem ki aynı sayfadayız. bir part-time köylü olarak bu köylünün nassı şerefsiz olduğunu aktarayım size, kıssadan hisse.
bizim köyde her şey yapılır. tarım,hayvancılık vs verimli alan o sebeple tek şeye odaklanmaz kimse ama illa hemen herkeste davar bulunur. gerek sütü için gerek işte kurbanda tosunları vs satabildiğin ya da kesebildiğin için vs vs. e bu hayvanlar da malum bizim gibi çiftleşerek ürüyorlar, genleri sağlam dölleyecek damızlık gerekli bir varlık. bizim köyde de var 30 hane falan herkes vakti gelen dişisini götürür, boğa da bunu yükler falan senelerdir olay bu. bir gün yine bir komşunun ihtiyaç olmuş ama damızlığın sahibinin de bir şekilde vakti yok, anlaşamamışlar aynı güne vs derken iş uzamış birbirlerine bişiler atışmışlar ve boğacı aga da, git başka yere o zaman demiş. normali ya anlaşırsın ya da atarsın kamyonetin arkasına gider başka köyde yükletirsin buzağını... bu hayvanoğlu hayvan kendine yediremeyip gitmiş bizim damızlık boğayı hallendirip aleti diktirmiş, sonra da kırıvermiş. bu kadar şerefsizlik işte. kim bilir kaç kişinin işine yarayan şeyi baltaladı yani.
bir diğeri tavuklarını kıskandığının kümesine yakaladığı iki gelinciği sokup onları boğdurmuştu. daha neler var neler. insanlı olan hikayeler daha beter...
20.01.2022 · 30. sıra
respector
19.01.2022 10:56 ~ 12:46