Sık geçen başlıklar

yaşama sevinci 1

ekşi'de gör
3 defa kanser, 700 gunden fazla hastane yatisi, sayisiz operasyon, tarifsiz agrilar, sancilar...
hepsine katlandim. neden mi? yasamak cok guzel lan!
1 gün daha fazla yasayabilmek icin her seyimi veririm...
daha asik olacagim, evlat sevgisini tadacagim.
nasipse torun bakacagim. hayali bile guzelken gerceklesmesi halinde yasayacagim mutlulugu dusunemiyorum bile.