handel - sarabande'den başkası değildir sanırım. böyle bir karanlık ancak böyle gotik kasvetli bir parça ile anlatılabilirdi. gözümün önünden geçiyor son 15 yılda yaşadıklarımız birer birer. halimize acıyorum, kaybolup giden geçmişimize ve geleceğimize, yaşayamadığımız her duyguya, dolu dolu içimize çekemediğimiz özgürlüğe, her şeye ayrı ayrı yanıyorum. ah benim güzel ve bir zamanlar umut dolu ülkem... ah.
https://www.youtube.com/watch?v=jsad3npdi6q
02.01.2017 · 41. sıra
pixtur
19:47 ~ 22:04