Sık geçen başlıklar

yağmacıya işkence normal mi sorunsalı 2

ekşi'de gör
değildir, insanlık suçu hırsızlık suçundan ağırdır. cezalarını en ağır şekilde çekmelidirler lakin işkence ile değil. halkların cezayı kendi eli ile vermesi hukuk ve adalet düzensizliği doğurur
oldu olacak yağmacıları övün bir de amk.

ulan adam binlerce kişinin öldüğü bir felakette yağmalama yapıyor. bir de sorunsal diye başlık açılmış. sen git ödüllendir yağmacını.