Sık geçen başlıklar

yıllardır televizyon izlemeyen kesim 1

ekşi'de gör
tam olarak 8 senedir tv izlemiyorum. hiçbir zararını görmedim yararını hiç görmemiştim zaten. kaliteli olan hiçbir şey yok artık televizyonda. tamamen içi boşaldı.