Sık geçen başlıklar

yıllarca aynı mouse'u kullanmak 1

ekşi'de gör
(bkz: logitech g300s) ile 9 senedir yaptığım eylem. işin ilginç yanı, mouse pad kullanmamama rağmen skatelerin halen neredeyse hiç aşınmamış olması.

lakin, rekor 17 senedir atölyede kullandığım microsoft üretimi bir farede açık ara. hatırladığım kadarıyla optik sensörlü ilk farelerdendi. herifler nasıl kaliteli switch kulandıysa artık, belki de milyar tıklamaya yaklaşmasına rağmen hala takır takır çalışıyor.

edit: arkadaşlar milyar derken biraz mübalağa yaptım. aynı şeyi yazıp durmayın.