bir kere "seçim istemek" diye bir şey yok. anayasamıza göre seçimlerin hangi sıklıkla ve aralıklarla olacağı belirlidir. buna aykırı davranan, anayasayı ihlal etmiş olur ve anayasayı ihlal etmek, adını doğru koyalım, bir darbedir.
ayrıca nasıl ki üç kuruş daha fazla rant elde edebilmek için kanunların ve yönetmeliklerin etrafından dolanan ya da doğrudan onları ihlal eden zihniyet bizleri beton enkazının altında bırakmışsa; aynı şekilde anayasanın etrafından dolanan ya da doğrudan ihlal eden aynı zihniyet bizi siyasal bir enkazın ortasında bırakmakta. bu zihniyetten kurtulamadığımız her bir gün, her bir dakika bu ülke insanı için en büyük tehdittir.
15.02.2023 · 6. sıra
o felix
14.02.2023 09:27