%25 kira zammı sınırı 'saçmalığı' nedeni ile 2000 lik ev 20000 oldu. tefe tüfe'ye göre, 20000 lik evin kirası %50 zam alsa 30000, sonraki yıl 45000 olacak. şimdi hükümet piyasasının içinden geçti mi? geçmedi mi?
konunun en vahim tarafı da gerçekten kirasına %25 zam yapanlar sadece ev sahipleri ile bütün gemileri yakan kişiler. diğerleri zaten %100'ün üzerinde zam yaptı. bu yasa şimdi kime yaramış oldu?
kiracı nasıl "%25'den fazla zam yapamam" diyebilirdi ki?
hele hele piysadaki kira fiyatlarını görünce, bir kaç salaktan başka kim kızdırmak ister ki ev sahibini?
26.12.2023 · 12. sıra
yetkisizetkisiz
25.12.2023 09:32 ~ 12:59