Sık geçen başlıklar

yüzde 25'lik kira zammı sınırının kaldırılması 1

ekşi'de gör
%25 kira zammı sınırı 'saçmalığı' nedeni ile 2000 lik ev 20000 oldu. tefe tüfe'ye göre, 20000 lik evin kirası %50 zam alsa 30000, sonraki yıl 45000 olacak. şimdi hükümet piyasasının içinden geçti mi? geçmedi mi?

konunun en vahim tarafı da gerçekten kirasına %25 zam yapanlar sadece ev sahipleri ile bütün gemileri yakan kişiler. diğerleri zaten %100'ün üzerinde zam yaptı. bu yasa şimdi kime yaramış oldu?

kiracı nasıl "%25'den fazla zam yapamam" diyebilirdi ki?
hele hele piysadaki kira fiyatlarını görünce, bir kaç salaktan başka kim kızdırmak ister ki ev sahibini?