insan olan herkesin destek vermesi gereken kampanya, öneri.
arabayla ya da motosikletle mahalle aralarında yüksek ses çıkartan ayılara kimse dur diyemeyecek mi? yeter artık ya! vallahi yeter! cadde üzerinde oturuyoruz ve bu ayılar yüzünden cam çerçeve kapalı oturmak zorunda kalıyoruz bu sıcakta. camı açsak ne izlediğimiz tv'yi duyabiliyoruz, ne de birbirimizle konuşmalarımızı. zaten normal hızda giden araçların motor sesleri bile yeterince rahatsız ediciyken özellikle, hava attığını sanarak herkesin küfürlerini yeme pahasına mahalleyi inleten bu yaratıklara neden polis bir şey yapmıyor? yok mu kanunda bunun bir cezası? bu adamlar 1 kişiye değil geçtikleri mahallelerdeki yüzlerce hatta binlerce kişiye aynı anda zarar veriyorlar. evinizde rahatça yaşama özgürlüğümüzü kısıtlıyorlar. hastalara, bebeklere, sabah işe gideceklere kısacası herkese zarar verdikleri halde bunlara karşı hiçbir önlem alınmaması, hiçbir ceza uygulanmaması gerçekten insanı çileden çıkartıyor.
binlerce kişiye zarar vermek sanıyorum ki hapis gerektiren bir suçtur. buna rağmen 1 değil, 2 değil , altına arabasını motosikletini alan her ayının bu suçu her gün gece gündüz işlemesi ve kimsenin buna karşı çıkıp bir şey diyememesi... bu yazıyı yazarken onlarca ayı geçti araçlarını bağırta bağırta. vallahi deli olacağım!
31.07.2016 · 3. sıra
dvd collector
22:33