Sık geçen başlıklar

yüksek lisansı bırakma eşiği 3

ekşi'de gör
danışmanın iyiyse düğün senin tezinde. gir oyna, çık oyna. danışmanın kötüyse cenaze senin tezinde. gir ağla, çık ağla.

hasılı, danışmanın kötüyse bırakmak istersin.
açılın, üç yüksek bırakıp dorduncude tamamlayabilen abiniz geldi.
aslında bu bırakma işi yükseği tamamen tirişkadan yaptığınızdan oluyor, cv'ye yazmak için.
ne zamanki gerçekten istediğiniz, size katkısı olacağını hissettiğiniz bir tercih yapıyorsunuz, o zaman hem seve seve derslere gidip hem de kolaylıkla yükseği bitiriyorsunuz, tez dahil.

yani, sözün özü; eğer akademik kariyer düşünmüyorsanız, lisans sonrası hemen yüksek yapacagim diye kasmayın, ne istediğinize karar verip öyle tercihte bulunun.