Sık geçen başlıklar

y kuşağının biz x liraya taksim'e çıkardık goygoyu 1

ekşi'de gör
kötü ve kalitesiz bir eğitim alıyorsunuz, konuştuklarınız zar zor anlaşılıyor, yazdıklarınız hiç anlaşılmıyor, hepiniz birbirinize düşmansınız ve hiç dostunuz yok, çoğunuz hazır para için birbirinizin üstünden geçinme derdindesiniz...

ama sen sadece bizim dönemde, mekanlara uygun girebilmemize mi taktın ?

derdin buysa ne güzel ya, bulursun para girersin mekana çok kolay... ama birbirine rakip bencil arkadaşlarla ve lügattaki 3 kelimeyle saatler zehir olur be evladım. bizim gibi derin sohbetler, eğlenceli saatler olmaz artık o mekanlarda.

bence sen bizim eski dönemi komple kıskan...

z kuşağından duyarlı, kendini geliştirmeye çabalayan ve iyi niyetli gençlere de bol sabır diliyorum.