amına koyim niye herkes bu kadar sinirli. hahahhajkshdashj adam bu özelliğini istediğini naif bir şekilde dile getirmiş, sen niye sinirlendin anana mı sövdüler ya hahahaha.
hiç oynamadığım oyun, 2002 dünya kupasına yetişmiştik, süper alevli şut vardı aşşırı iyiydi.
02.09.2015 · 44. sıra
littleiv
01.09.2015 16:41