Sık geçen başlıklar

windows'tan macbook'a geçişte yaşanılan sorunlar 1

ekşi'de gör
"cmd+q" kombinasyonunun "@" sembolü yerine pencereyi(windows terimi),açık olan şeyi(mac terimi neyse artık) kapatması. alışamadım bir türlü