Sık geçen başlıklar

windows vista kullanmış efsane nesil 1

ekşi'de gör
vista o kadar uzak mı lan ve çok kısa bir süre piyasada kalmıştı.
hiç kullanmamıştım da w7'yi beklemiştim.

windows me deseniz, w98 deseniz, w95 deseniz anlarım, hadi xp deseniz yine de olsun derim de vista kullanan nesil nasıl efsane oluyor?