Sık geçen başlıklar

windows 11'e geçince gelen pişmanlık 1

ekşi'de gör
windows upgrade'lerin altın kuralı bir versiyonu hep atlamaktır.

win95 yükle (el mahkum)

win98 yükle, win me atla

winxp yükle, win vista atla

win7 yükle win8 atla

win10 yükle, win11 atla

30 senedir şaşmadı bu kural. microsoft bir versiyonu gercekten iyi yapıp bir sonrakinde ağır sıçar.

edit: çok uyarı geldi. insan beşer, hata yapar. win 98 düzelttim efendim.