Sık geçen başlıklar

whatsapp'ın sohbet edilen kişiyi göstermesi 1

ekşi'de gör
saçmalıktan ibarettir.

ciddiye alıp açıklama yapacağım. isimlerin sonuna -le ya da -la koymaz bu adamlar. "ayşe ile sohbet...", "mehmet ile sohbet..." falan yazarlar.

le la ne la?