saçmalıktan ibarettir.
ciddiye alıp açıklama yapacağım. isimlerin sonuna -le ya da -la koymaz bu adamlar. "ayşe ile sohbet...", "mehmet ile sohbet..." falan yazarlar.
le la ne la?
14.12.2015 · 42. sıra
sen degil ben degil peki kim kardashian
13.12.2015 20:33