Sık geçen başlıklar

whatsapp'tan sesli mesaj yollayan insan 2

ekşi'de gör
ben tek tük nadir göndereninkini dinliyorum ama iletişim yöntemi olarak sürekli sesli mesaj atana cevap vermiyorum. sorarsa da senin yazacak vaktin yoksa benim de dinleyecek vaktim yok diyorum. dünyada insandan bol bir şey yok koyun götlerine kendileri gibileri ile yaşasınlar.
azerbaycanlı müşterilerimin en sevdiği yöntem..

kaç kere "yazılı yollayın, ortamım müsait değil" dedim.. tamam diyorlar o anlık yazıyorlar aradan yarım saat geçiyor başka konu yine ses atıyorlar.

ofis pc'me hoparlör aldım. bağladım.. bunlar mesaj atınca sesi son ses açıyorum dinlesin bütün ofis..

hayır, bir de konuştuğumuz konular iş konuları.. bak sen şunu demiştin neden böyle yaptın demek için o ses dosyaları arasında geziyorum..

ses atanın sesini silkeyim..

(sevgiliden gelmesi ayrı bir konu tabi onu severiz.)