Sık geçen başlıklar

westworld'ün sıkıcı bir dizi olması 1

ekşi'de gör
ya birader, bu tespitlerinizi, görüşlerinizi neden yeni bir başlık açarak duyuruyosunuz? neden westworld'ün başlığına gidip yazmıyosun bunları?

ilgi orospusu yazarlar yüzünden bayağıdır bu tür başlıkları görüp duruyoruz, sözlük yönetimi, moderatörler, şu işe artık el atın be yeter!