Sık geçen başlıklar

vw passat'la 85km hızla yol alan tip 1

ekşi'de gör
ben olabilirim. şehirlerarasi yollarda 110 u nadiren geçerim. hizi sevmiyorum. hız bende sizdeki o tatmin duygularini uyandirmiyor.

neden sikayetlenildigini cozemedim?

sollamayi mi beceremiyorsunuz??

sehirlerarasi yollarda uçarak kaçarak, sellektor yapa yapa gidenlerle genelde bir sonraki kasabanin ilk trafik lambasinda hep yanyana geliyoruz. hız manasizdir.