ben olabilirim. şehirlerarasi yollarda 110 u nadiren geçerim. hizi sevmiyorum. hız bende sizdeki o tatmin duygularini uyandirmiyor.
neden sikayetlenildigini cozemedim?
sollamayi mi beceremiyorsunuz??
sehirlerarasi yollarda uçarak kaçarak, sellektor yapa yapa gidenlerle genelde bir sonraki kasabanin ilk trafik lambasinda hep yanyana geliyoruz. hız manasizdir.
09.06.2019 · 14. sıra
beeyore
08.06.2019 11:36 ~ 12:34