neden volvo sorusunun cevabını veremeyecek kazadır.
bu hiç bir şey ifade etmez, fren yaparak alçalıp tamponun altına girersen volvoda aynı hale gelir, radyatör ve kaput kapağının bu hale gelmesi sadece görüntü kirliliğidir, güvenliğin ölçüsünü buradan anlayamazsınız.
sadece 20km hızla giderken volvo s40 ile kırmızı ışıkta aniden duran mercedesin yüksek tamponlu jipine arkadan vurdum, görüntü aynı oldu. dallama mercedes sürücüsü de "hani volvo sağlamdı bu ne hal" dedi, az daha dövecektim. "birader aynı tip araçları al, hangi marka olursa olsun bu şekilde kaza yaptır, yine en iyi volvo çıkar içinden ama görüntü hep buna benzer olur" dedim.
isteyen aynı kazayı s80 ile deneyebilir, yine fotoğraf atarsınız artık.
edit: yaptığım kazanın fotosu bu şekilde çarpınca mercedes'e de bir şey olmuyor görüldüğü üzere.alternatif
22.04.2018 · 14. sıra
copimizm
21.04.2018 01:06 ~ 15:45