Sık geçen başlıklar

volkswagen'in kararı siyasi onlar kaybeder 1

ekşi'de gör
yahu siz neden boylesiniz? bir defa olsun sorumluluk almak, hesap vermek, hatasini, kaybini kabullenmek yok.

onlar kaybeder dediginiz biziz sayin bakan. biz turk halki. ekonomi bitiyor, issizlik artiyor, tl giderek daha da degersiz hale geliyor.

bizi etkilemez dediginiz de sizsiniz sayin bakan. balli maaslar, limitsiz devlet imkanlari, en ufak elestiride hukuk sopasi.

dogru sizi etkilemez. biraz da sizi degil de bizi dusunun. sayenizde insanlar ac, yoksul, umutsuz.

volkswagen o fabrikayi buraya acmazsa baska yere acar, sizin planiniz nedir?