akplilerin işçilik burada ucuz mecburlar buraya açmaya diyerek savunmaya çalıştıkları olay.
arkadaş gerçektten aşırı ilginç bir kitleyle 20 yıldır mücadele ediyoruz, ulan adam kendisi de ucuz işçi ama neden bizim emeğimiz diğer insanlarınken daha ucuz, biz niye üç otuz paraya köle gibi haftada 60 saat çalışıyoruz diye soracağına, "işçilik uccuzz yıaww, reiz işinini bilir" falan diyor.
yakında tümden delirecem amk yerinde.
16.10.2019 · 20. sıra
neyemeyilli
15.10.2019 08:43