Sık geçen başlıklar

volkswagen golf'ün 842.400 tl olması 1

ekşi'de gör
edit2: başlık altına yazılanları okudukça ülkenin gerçeği ile yüzleşiyorum. sanki ferrari alacağımı söyledim. hasetinden çatlayacak insan dolu etrafta
edit: aşağıda bazı yazar arkadaşlar egea al. boş paket şu kadar onu al diyor.
sizin gibi beyne sahip insanlar olduğu sürece bu devran böyle devam eder. yazık

yanlış okumadınız dostlar. ortalama bir araç olan volkswagen golf orta paket fiyatı 842.000 tl den başlıyor.

aklım almıyor ya türkiye bu aracın satışından almanya'dan da, volkswagen'den de daha fazla para kazanıyor. dayıyorsun fahiş vergileri kimsenin sesi çıkmıyor

30 yaşındayım asgari ücretin bir tık üstü maaş alıyorum. bana bu aracı alma hayali bile kurdurtmayan, anca uzaktan bakmama sebep olup almamı imkansız kılan sistemin allah belasını versin.

hakkım varsa haram zıkkım olsun.

avrupalısı bu kadar, biz şu kadar asgari ücretle alabiliyoruz muhabbetine girmiyorum.