aylık 4gb internet paketim var.
bu 4 gb fazlasıyla yetiyor.
hatta sonraki aya devir eden gb bile oluyor.
tüm internet ihtiyacımı wifi üzerinden görmekteyim ve mobil veri ihtiyacım limitlidir.
senede 1-2 defa vodafone tarafından internet kullanımım şişirilmektedir. 1 adet 3-5 dakikalık youtube videosu açsam 1 gb veri düşüldüğünü görüyorum. bunun için geçmişte btk ya haksız şekilde kullanmadığım verinin fatura edilmesini şikayet ettiğimden 5gb hediye etmişlerdi.
aynı olay yine tekrarladı. 6 günde 3gb internet kullanmış görülüyorum ama maksimum 1 - 1.5 gb kullandım.
bunların yapmış olduğu bir (bkz: algoritma) var ve sizi ek paket almaya zorlamak için internet kullanımınızı abartıp; kullanmış gösteriyor.
tüm sözlük alemine bu algoritmayı sunuyorum ve tepkinizi abartarak ( bana giydirme ve bulaşma yapmadan ) vodafona göstermenizi istiyorum.
23.08.2022 · 27. sıra
dracunado
22.08.2022 13:43 ~ 13:45