Sık geçen başlıklar

vodafone gb yiyen algoritma 1

ekşi'de gör
aylık 4gb internet paketim var.

bu 4 gb fazlasıyla yetiyor.
hatta sonraki aya devir eden gb bile oluyor.

tüm internet ihtiyacımı wifi üzerinden görmekteyim ve mobil veri ihtiyacım limitlidir.

senede 1-2 defa vodafone tarafından internet kullanımım şişirilmektedir. 1 adet 3-5 dakikalık youtube videosu açsam 1 gb veri düşüldüğünü görüyorum. bunun için geçmişte btk ya haksız şekilde kullanmadığım verinin fatura edilmesini şikayet ettiğimden 5gb hediye etmişlerdi.

aynı olay yine tekrarladı. 6 günde 3gb internet kullanmış görülüyorum ama maksimum 1 - 1.5 gb kullandım.

bunların yapmış olduğu bir (bkz: algoritma) var ve sizi ek paket almaya zorlamak için internet kullanımınızı abartıp; kullanmış gösteriyor.

tüm sözlük alemine bu algoritmayı sunuyorum ve tepkinizi abartarak ( bana giydirme ve bulaşma yapmadan ) vodafona göstermenizi istiyorum.