Sık geçen başlıklar

vodafone arena'da sirtaki çalınması 1

ekşi'de gör
reddit'teki yunanları ve diğer yabancıları da güldüren hareket olmuştur. hayır işin enteresan yanı adamlar alınmıyorken bizim aramızdakilerin "ama ya alınırsalar" diye şu güzel harekete duyar kasmaya çalışmaları.

yıllar sonra "hani 10 kişi olympiakos'u yenmiştik ya" diyince hemen arkasından gelecek "haa sirtaki çalınan maçı diyosun" yorumlarını duyunca yüzünüz gülmeyecek sanki.