Sık geçen başlıklar

viskiye su koymak 1

ekşi'de gör
acilin .... :)

ozellikle scotch icimlerinde, birkac damla su damlatmak, viskiyi "acar" . acma kavrami , koku ve tat ozelliklerini on olana plana cikarmakla es degerdir.

sebebi: cogu kaliteli viskiye tad, aroma ve kokusunu veren guaiacol maddesi, normalde, vardaktaki bir viski de asagida olur, uste eklenen su ile difuzyondan dolayi, uste cikar ve bardagi agziniza ilk goturdugunuzdeki derinlesen koku ve tada sebep olun.

dagilin.... :)