Sık geçen başlıklar

viskiye buz atan varoş kitle 1

ekşi'de gör
kendini gurme ve elit sanan kitlenin buzsuz viski içerek ego mastürbasyonü yaptığı olaydır. eminim ki burada ahkam kesenlerin çoğunun önüne buzlu johny walker red label ve single malt scotch koysalar aradaki farkı anlayamazlar ama iyi ki bir şey öğrenmişler ya ortamlarda elit gözükmek icin böyle bilgileri satarlar.

aynen kardeşim buzlu viski içilmez. en gurme, en kültürlü elit olanlar sizlersiniz.

viski buzla da içilir. hatta tadını begenmeyen kolayla da içer. sanki viski ilk üretildiğinde buzdolabi vardı da buz atmıyorlardı. içerseniz de buzdan zehirlenmezsiniz rahat olun. bu içtiği içkiyle övünen erkekler de hiç çekilmiyor.