Sık geçen başlıklar

virüs %70'imize bulaşacaksa neden korunuyoruz 1

ekşi'de gör
aynı anda herkes hasta olursa sağlık sistemi tıkanır, yoğun bakımlarda yer kalmaz, italya gibi oluruz o zaman. amaç enfekte olunmasını engellemek değil, hasta sayısını zamana yaymak. süreç içerisinde toplumun %60-70'i enfekte olacak diye öngörülüyor.
edit: kelime düzeltildi, yazar arkadaşlara teşekkürler.
ek olarak lanetli çaylak arkadaşlardan birinin eklememi istediği videoda detaylı olarak bu soruya cevap veriyor.link