üç kuruş parayla yaşayan veterinerlere bok atacağınzıa çıkıp devlete yapın giderinizi.
"devlet niye düzgün veterinerlik hizmeti veremiyor, oraya niye hayvan bırakmaya korkuyoruz" de, hıyar.
veteriner her 5 sokak hayvanı karşılığında 1 tane ücretli hayvan bakarsa akşam eve kurtaramadığı hayvanların etlerini mi götürecek yemek için? veterinerlerin kullandığı aşı, ilaç, iğne, narkoz beleş mi geliyor o adamlara?
kirasını sen mi ödüyorsun? vergisini sen mi veriyorsun hıyar?
09.06.2017 · 16. sıra
whatdreamsnevercome
08.06.2017 17:34