Sık geçen başlıklar

vergiye %122 asgari ücrete %55 memura %25 1

ekşi'de gör
zam oranı gibi görünüyor olabilir ama değil.
aşçı uşak bahçıvan tablosu bu.
lan madem enflasyon o kadar düşük, vergilere niye saplaya saplaya %122 zam yaptınız?
madem enflasyon bu kadar düşük, asgari ücrete niye %55 zam yaptınız?
asgari ücretin acısı, emekli ve memurdan çıkacak en çok.
nihayetinde işveren, maaş yükünü sattığı ürüne yükleyecek.
o da dönüp dolaşıp emekliye memura girecek.

ülkede 21 milyon emekli ve memur var.
oy oranı bu kadar düşükken, böyle bir zam yapmanın izahını ben bulamıyorum.
seçim üstü temmuz ayını beklemeden ek zam yapma fikirleri olabilir. ama her ne olursa olsun allahsızlıktır bu tablo. ve geri dönüşü de çok sert olacaktır.