Sık geçen başlıklar

vefat eden baba yaşasaydı birlikte yapılacaklar 1

ekşi'de gör
ulan tam uyuyacağım son bir ekşiye bakayım dedim başlığa bak ya… yemin ediyorum uykum kaçtı.. yetişkin bir insan babasıyla napar ki? yani nasıl vakit geçirir ?
valla örnek verin onu bile hayal edemiyorum..
neyse belki rüyama girer de onunla en son aklıma mitralyöz gibi kazınan en mutlu olduğu anımıza tekrar yolculuk yaparız. ben onun sırtına çıkarım yine… ya da uzun bir araba yolculuğuna çıkarız yolda durup istediğim kağıt helvayı tekrar alır bana. böyle sabaha kadar başa sarabiliriz..
ya da uzun uzun sadece sohbet edebiliriz hiç bitmeyecekmişcesine..

nur içinde yat..