dünyanın en zarif insanına bile yeter artık ananızın a.... dedirtmişlerdir adeta.
şikebahçe demiş kesmiş raconu. eminim şunu söylediği için mutlu değildir hatta yazdıktan sonra bana yakışmıyor diye düşünmüştür ama göte de göt demek gerekiyor bazen vedat abim sıkma canını.
mutlu musun ali koç böyle güzel mi?
31.05.2024 · 36. sıra
alisyo benetti
30.05.2024 11:58 ~ 12:00