Sık geçen başlıklar

vedat milor 2

ekşi'de gör
dünyanın en zarif insanına bile yeter artık ananızın a.... dedirtmişlerdir adeta.
şikebahçe demiş kesmiş raconu. eminim şunu söylediği için mutlu değildir hatta yazdıktan sonra bana yakışmıyor diye düşünmüştür ama göte de göt demek gerekiyor bazen vedat abim sıkma canını.
mutlu musun ali koç böyle güzel mi?
olay mesajı herkese gitmiyor mu?

konuk olacak kişinin başlık altına tekrar tekrar bu durumu belirtmek nedendir?