Sık geçen başlıklar

vatandaş hastane kuyruklarına hazır olsun 1

ekşi'de gör
- vatandaş hastane kuyruklarına hazır olsun
* niye kaçarken hastaneleri de mi çalacaklar?

lan denyolar, siz değil misiniz sağlık sistemi müthiş diye avaz avaz bağıran. niye müthiş olan sistem bozulsun ki. bozulacaksa demek ki o kadar da müthiş değilmiş.

ayrıca hastanelerde kuyruk olmuyor tamamen bir ilüzyondur. şahsen, babam için 1 aydır randevu alamıyorum. daha randevu alamıyorken nasıl kuyruk olacak değil mi?