- vatandaş hastane kuyruklarına hazır olsun
* niye kaçarken hastaneleri de mi çalacaklar?
lan denyolar, siz değil misiniz sağlık sistemi müthiş diye avaz avaz bağıran. niye müthiş olan sistem bozulsun ki. bozulacaksa demek ki o kadar da müthiş değilmiş.
ayrıca hastanelerde kuyruk olmuyor tamamen bir ilüzyondur. şahsen, babam için 1 aydır randevu alamıyorum. daha randevu alamıyorken nasıl kuyruk olacak değil mi?
09.06.2015 · 22. sıra
potter harry
08.06.2015 16:45 ~ 16:48