velev ki uranyum var, koskoca profesör bu duruma allah'ın lütfu diyorsa bizden bir bok olmaz.
bunun dinle, müslümanlıkla alakası yok, inançsız biri değilim. akademik bir konuya allah'ın lütfu, peygamber efendimizin mucizesi vs söylemlerle yaklaşılmaz, sen köy kahvesindeki amca değilsin.
konuya vakıf değilim, mesleğim de değil ama; "bu bölgede uranyum var, işte bu bölge coğrafi dönem olarak böyle böyle özel bir bölge, o nedenle burada veya şurada uranyum kaynağı olması mümkündür" demek var, bir de allah verdikçe veriyor hamdolsun demek var.
az ilerleyin be ya bu zihniyetle değil uranyum, külçe külçe altın da çıksa bir arpa boyu ilerleyemeyiz.
20.03.2017 · 43. sıra
bos gezenin bos ustasi
19.03.2017 13:48