her şeyi, bir kütle birimi olan "ton" ile ifade etme hastalığına yakalanmaktır.
+abi nasılsın, ne yaptın bugün
-hımmmpff 1 ton bench bastım
+köpek güzelmiş, sizin mi ?
-bunların çenesi var ya 10 ton basıyor
+hocam, dövmenin anlamı ne
-balık bu, ton balığı
12.09.2015 · 46. sıra
dunyanin en buzin seven insani
11.09.2015 16:12