Sık geçen başlıklar

uzun ilişki sonu veda mesajları 1

ekşi'de gör
nasil biterse bitsin, cok seven taraf icin her mesaj her konusma cok yikici oluyor.

yillar once, bir sabah -yapamiyorum- mesaji gelmisti. tabii ayriliga dair bir sey dusunemiyorsunuz. hemen -neyi yapamiyorsun? ne oldu?- diye sormustum. gelen cevap -iliskiyi, yuretemiyorum- oldu. (bkz: seni yikan o muthis cumle) tadinda gelisiyordu her sey. konusmak istemedim. sadece evime gidip, aglamak istiyordum. 2 hafta hic konusmadik sanirim. yuruyen bir ceset gibiydim. neden mesaj ile ayrilmak istedi ve neden terkedildim hala bilmiyorum. daha aci cumlelerini mesaj yerine konusarak iletti;

-bu surecte yeni birini taniyip sana haksizlik etmek istemem, 7-8 aydir ayrilmayi dusunuyordum, belki biriyle birlikte olup, senin gibi olmadigi icin pisman olacagim- dedi. benim hatirladiklarim tabii. cok konustu, cok anlatti ama neden soruma bir cevap bulamadim. sonra neden diye sormayi biraktim.

aslinda yillar once sebnem ferah bu soruyu sormus, sormakla kalmamis sarkisini bile yapmis (bkz: daha iyi olmaz miydi) olmuyor demek ki, yillar gecirmis olmaniz, sevmeniz, iyi olmaniz onemli degilmis...

ben istemez miydim seni andığımda gülümseyebilmeyi
sana çok bağlıydım ama bağımlı değildim
elbette beni sonsuza dek sevmek zorunda değildin
sahibin değildim sadece sevgilindim
bir kahve içseydik sarılarak ayrılsaydık
daha iyi olmaz mıydı
kaldığın bir otelden ayrılır gibi gitmeseydin
daha iyi olmaz mıydı
sözü hiç uzatmadan doğruları söyleseydin
daha kolay olmaz mıydı
ayrılmak yeterince zor bunu zaten biliyordun
ama hayatımın en kötü günü haline getirmeseydin daha iyi olmaz mıydı?