Sık geçen başlıklar

uzun boylu erkeklerin iyi insan olmaları 2

ekşi'de gör
istisnalar dışında var böyle bir durum. bunun sosyolojik olarak açıklaması da şöyle oluyor sanırım: uzun insanlar genelde fiziksel olarak avantajlı oldukları için özgüvenli oluyorlar. kısa olanlar ise fiziksel dezavantajlarını başka alanlarda örtmeye çalışıyorlar. bu yüzden kısa olanlar, uzun olanlara göre daha fırıldak, daha çakal ama aynı zamanda daha marifetli ve pratik zekalı oluyorlar.