Sık geçen başlıklar

urla'da yapılan renkli atatürk heykeli 1

ekşi'de gör
bir mimar olarak hiç beğenmediğim soyut heykel. bu da chp'nin yandaş sanatçıyı besleme girişimleri olsa gerek.

bu tür heykel tasarımı için yarışma şart. nitelikli çalışmaların gelmesi için, ödül değeri de heykelin büyüklüğüne göre minimum 50bin maksimum 100bin olacak şekilde yarışmaya çıkartmak gerek. yarışmaya çıkartmak da yetmiyor. maalesef ülkemizde bu tür yarışmalara katılan jüri'nin önceden sanatçılarla anlaşıp komisyon aldığı dedikoduları da var.

ulan bu ülkede hiçbir şey doğru değil ki. artık kafayı yemek üzereyim.