Sık geçen başlıklar

urfa'da tartıştığı erkeği sokakta öldüren kadın 1

ekşi'de gör
ortada yasak bir ilişki var. şantaj yapan erkeği kadın öldürüyor. daha öncede bir yasak ilişki sonucu kadın, erkeğe şantaj yapmış, adam kadını öldürmüştü. ama 2 olaydada kadının tarafı savunuluyor. cinsiyetten bağımsız bir adalet anlayışı olması gerekmez mi? cinayet, cinayettir.